|
Adobe Flash – програмне середовище, що дозволяє не тільки створювати малюнки з великою точністю а й розробляти інтерактивні додатки для WEB технологій: анімація, ігри, інтерактивні форми та інше.
В шкільному курсі, нажаль, не розглядається курс програмування в даному середовищі, але методи створення різноманітних за складністю малюнків та анімаційних додатків ми розглянемо у достатньому обсязі, щоб дати поштовх для подальшого розвитку майбутнім майстрам.
В даному розділі будуть викладатися(по мірі написання) теоретичні матеріали, що допоможуть розібратися з можливостями програми:
- Лекція №01
Мета: Ознайомитися зі структурою програми Adobe Flash Professional CS3. Навчитися створювати малюнки використовуючи графічні примітиви. Розібрати способи створення заливок та градієнтів.
- Лекція №02
Мета: Ввести поняття кольору. Розглянути способи заливки об’єктів. Поняття суцільного кольору, градієнту та заливки bitmap. Навчитися використовувати інструменти роботи з кольором.
- Лекція №03
Мета: Розглянути інструмент перо як один з основних інструментів опрацювання контуру. Розібрати основні можливості редагування геометричних примітивів.
- Лекція №04
- Лекція №05
- Лекція №06
- Лекція №07
- Лекція №08
- Лекція №09
- Лекція №10
- Лекція №11
- Лекція №12
- Лекція №13
- Лекція №14
- Лекція №15
- Лекція №16
- Лекція №17
- Лекція №18
- Лекція №19
- Лекція №20
Автор: Nevedimka |